Resultat de la recerca

Tornar

HABILITACIONS MESTRES DE PRIMÀRIA
I. Balears 15 Feb, 2016

HABILITACIONS MESTRES DE PRIMÀRIA   Sol·licitud per adquirir i reconèixer noves especialitats docents dels funcionaris de carrera del cos de mestres. 

Destinacions provisionals
PROGRAMA D´AUXILIARS DE CONVERSA
I. Balears 15 Feb, 2016

PROGRAMA D'AUXILIARS DE CONVERSA (CURS 2016-2017)   Convocatòria per tots els centres educatius a participar en el Programa d’auxiliars de conversa del curs escolar 2016-2017.   El termini de presentació de les sol·licituds i la documentació acreditativa finalitza el 3 de març.

Històric
CONCURS DE TRASLLATS (COSSOS D´INSPECTORS)
I. Balears 15 Feb, 2016

CONCURS DE TRASLLATS (COSSOS D'INSPECTORS)   Resolució provisional de 15 de febrer de 2016 per la qual es declara deserta la convocatòria de concurs de trasllats.

Destinacions provisionals
ANPE EXIGEIX LA PRIORITZACIÓ DELS FILÒLEGS I TRADUCTORS
I. Balears 11 Feb, 2016

ANPE EXIGEIX LA PRIORITZACIÓ DELS FILÒLEGS I TRADUCTORS A la Mesa Sectorial d'avui, hem defensat la necessitat d'un projecte plurilingüe amb una distribució equilibrada de les tres llengües (català, castellà i una llengua estrangera, preferentment l'anglès), que compti amb el suport i consens dels docents, ja que les decisions d'esquenes al professorat no funcionen. Des d’ANPE volem que aquest projecte compti amb els professionals en les llengües estrangeres, els professors de llengua catalana i els professors de llengua castellana, que actuarien com una taula d'experts a l'hora de dissenyar un bon projecte lingüístic adaptat a les necessitats educatives de cada centre. A més, hem insistit exigint a l'Administració que torni a la priorització que proposaven els filòlegs i traductors. Des d’ANPE pensem que l'èxit d'aquest projecte hauria de passar per l'augment de les hores d'anglès sense perjudici de les altres matèries, plantejar desdoblaments, augmentar el nombre d'auxiliars de conversa i millorar la formació dels docents (amb incentius).

Convivència
DAVANT L´INFORME DE L´OCDE, ANPE EXIGEIX UN PACTE EDUCATIU PER CONVERTIR L´EDUCACIÓ EN UNA VERITABLE PRIORITAT POLÍTICA I
I. Balears 10 Feb, 2016

DAVANT L'INFORME DE L'OCDE, ANPE EXIGEIX UN PACTE EDUCATIU PER CONVERTIR L'EDUCACIÓ EN UNA VERITABLE PRIORITAT POLÍTICA I SOCIAL L'informe de l'OCDE titulat Estudiants de baix rendiment: Per què es queden enrere i com ajudar-los a tenir èxit, que s'ha publicat avui, analitza als alumnes que no aconsegueixen un nivell bàsic de coneixements en matemàtiques, lectura o ciència. Destaquem algunes valoracions de l'informe: - En total, 13 milions d'estudiants de 15 anys de 64 països (segons l'informe PISA de 2012) estan inserits en un cercle viciós de baix rendiment i desmotivació que freqüentment porta a dolentes qualificacions i a un abandonament primerenc del sistema escolar, i que a Espanya afectaria a un de cada quatre escolars d'aquesta edat. - El 40% dels estudiants de famílies desfavorides a Espanya va tenir un baix rendiment en matemàtiques en 2012. - Assignatures de baix rendiment. En el cas d'Espanya, segons l'últim informe PISA (2012), el 24% dels estudiants va tenir un baix rendiment en matemàtiques (alguna cosa superior a la mitjana de l'OCDE, 23%), un 18% en lectura (igual que l'OCDE), i un 16% en ciències (enfront del 18% de l'OCDE). - En general, les xifres de baix rendiment són pitjors en homes que en dones. El 14% dels nois mostra baix rendiment en les tres matèries, enfront del 9% de les noies. - L'absència d'educació preescolar és un important eina de predicció de baix rendiment. - Repetició de curs. En el cas d'Espanya, el 52% dels estudiants que han repetit curs mostren baix rendiment, i tenen una probabilitat 8,4 vegades major de registrar-ho que els alumnes que mai han repetit curs (9%). - Absentisme escolar. En 2012, un 43% dels estudiants de baix rendiment en matemàtiques a Espanya va perdre un dia sencer de col·legi almenys una vegada (la mitjana en l'OCDE és del 23%). - Deures. Els estudiants espanyols amb baix rendiment van dedicar més temps a les tasques escolars a casa que els de la resta de països. Aquest informe fa referència a una sèrie de dades i conclusions sobre les quals ANPE ve exigint solucions des de fa molt temps: - L'OCDE incideix que no es tracta solament d'augmentar la despesa en educació per aconseguir un major rendiment en els alumnes, la qual cosa marca la diferència és també el com i quan es realitza la despesa. Espanya ve invertint una mitjana de l'1.4% menys del PIB, que la mitjana dels països de la Unió Europea en Educació. ANPE incideix que el Pacte Educatiu ha d'incloure entre altres mesures el finançament de manera que augmenti la inversió educativa fins a arribar a la mitjana dels països del nostre entorn i la seva correcta gestió i distribució. - L'informe afirma que tots els països poden millorar el rendiment dels seus estudiants, sempre que existeixi la voluntat de posar en pràctica les polítiques educatives adequades. Segons l'organització, el primer pas seria que els governs convertissin el baix rendiment en prioritat educativa, “i convertir aquesta prioritat en recursos addicionals“. En ANPE venim exigint que l'Educació sigui una veritable prioritat política i social que permeti abordar amb profunditat les reformes que necessita el nostre sistema educatiu precedit d'un Pacte Educatiu que d'estabilitat i cohesió al sistema educatiu i que li allunyi de la confrontació ideològica permanent. Una altra de les conclusions de l'informe és que, com més exigent i implicat és el docent, menys possibilitats de baix rendiment existeix en l'alumne. L'informe reconeix al docent com a peça clau en el rendiment de l'alumne. ANPE recorda que a Espanya segueix sense abordar-se la política del professorat malgrat ser reiteradament promesa en totes les legislatures, a través d'un Estatut Docent com a instrument legal que reguli els drets i deures del professorat, que contempli el desenvolupament d'una autèntica carrera docent objectiva, atractiva i engrescadora. En definitiva, un Estatut que serveixi per dignificar la funció docent i per millorar les condicions laborals i socials del professorat. Una vegada realitzats els diagnòstics avalats pels informes de l'OCDE, és moment d'afrontar els nous reptes i buscar solucions. No podem oblidar que segueixen vigents els RD 14/2012 i el RD 20/2014 que han suposat importants retallades a l'Educació. Per tant, si volem convertir a l'Educació en una veritable prioritat cal derogar aquests decrets, recuperar la inversió educativa i aconseguir un Pacte d'Estat o Acord de Mínims que sigui un veritable compromís polític i social que serveixi per donar resposta als reptes del sistema educatiu i estabilitat a les lleis, i per implantar mesures que redueixin l'alt índex d'abandó i fracàs escolar, i augmenti el rendiment dels alumnes i així aconseguir un sistema educatiu de qualitat.

Històric
CURS D´ANGLÈS NIVELL INTERMEDI (ON-LINE)
I. Balears 08 Feb, 2016

##ANPE Illes Balears####60 hores Homologades####60€ Afiliats/des, 90€ No afiliats/des ##Curs HOMOLOGAT per la Conselleria d'Educació. El seu reconeixement podrá valorar-se com a mèrit en els processos selectius (oposicions, concurs de trasllats...); i tendrà efectes en el sistema retributiu dels docents (sexennis) i a la baremació d'interinatges.La benvinguda al curs amb la clau i usuari la rebreu via mail el mateix dia d'apertura. ##Curs homologat de 60 hores. El curs està compost de tres mòduls de 20 hores cada un.##Es publicarà una setmana abans de l'inici del curs

Històric
MESA SECTORIAL PEL TRACTAMENT DE LES RÀTIOS
I. Balears 05 Feb, 2016

MESA SECTORIAL PEL TRACTAMENT DE LES RÀTIOS     Avui 5 de febrer a les 9:00h hem assistit a una Mesa Sectorial per tractar les ràtios i formar una Comissió de Ràtios contemplada dins l’Acord Marc.     Des d’ANPE hem expressat la necessitat urgent de reduir les ràtios, especialment a Primària i Infantil, per aquest motiu s’ha designat una comissió formada per l’Administració i els diferents sindicats per desenvolupar aquest aspecte a properes sessions. També hem insistit en que es formin comissions de treball a Menorca, Eivissa i Formentera.     Pel que fa als Instituts i als centres d’FP ens han informat que les ràtios estan un poc millor que als centres d’Infantil i Primària, encara així, hem demanat que l’Acord Marc contempla una reducció horària pels professors de secundària, d’FP i d’EOI pel curs vinent, i així ens ho han confirmat.   La propera reunió la tenim emplaçada el divendres 19 de febrer.

Convivència
MODIFICACIÓ DE LES PLANTILLES ORGÀNIQUES I LA RELACIÓ DE LLOCS DE FEINA VACANTS DEL TOTS ELS COSSOS
I. Balears 04 Feb, 2016

MODIFICACIÓ DE LES PLANTILLES ORGÀNIQUES I LA RELACIÓ DE LLOCS DE FEINA VACANTS DEL TOTS ELS COSSOS     Aquí teniu la modificació de les plantilles orgàniques publicada al BOIB.

Destinacions provisionals
LES INCERTESES POLÍTIQUES GENEREN DESCONCERT EN EL MON EDUCATIU
I. Balears 04 Feb, 2016

LES INCERTESES POLÍTIQUES GENEREN DESCONCERT EN EL MON EDUCATIU El nou escenari polític sorgit de les passades eleccions ens mostra un resultat complex al no tenir majoria suficient cap dels dos partits polítics que venien alternant-se en el poder i tampoc l'aconsegueixen, separadament, amb la suma de les noves forces emergents. Un nou panorama que obliga a apostar necessàriament pel diàleg i la negociació per formar un govern estable en la propera legislatura. Al tancament d'aquesta revista no se sap qui va a presidir el govern ni se veu encara la configuració d'un govern estable i amb bases sòlides que respongui a les preferències majoritàries dels electors i que sigui capaç d'afrontar els reptes i desafiaments que té plantejat el nostre país. Estem en un moment crucial, sens dubte el més difícil des de la restauració de la democràcia. En ANPE, com a sindicat independent i professional, sempre hem respectat totes les opcions i no hem mostrat cap preferència per cap sigla ni color polític, però estem obligats en aquesta situació a manifestar que Espanya precisa que els principals partits constitucionalistes siguin capaços d'aconseguir un Pacte de Govern per escometre les grans reformes pendents, la constitucional que solament podria fer-se des d'un ampli consens, la regeneració del nostre sistema polític, la manera d'abordar el desafiament territorial i les reformes dels pilars bàsics de l'estat de benestar: Justícia, Educació i Sanitat. Només així podrem afrontar un altre període tan fructífer com el sorgit des de la transició democràtica i assegurar-nos altres dècades de creixement econòmic i progrés social. Però sembla evident, a tenor del que estem presenciant, que alguns líders polítics s'inclinen més per la senda del radicalisme, de l'exclusió i de la confrontació. Naturalment que aquesta situació afecta inexorablement a l'Educació. Amb prou feines s'han constituït les Corts ja s'han registrat iniciatives parlamentàries per derogar la llei vigent (LOMCE). Com hem dit moltes vegades l'Educació a Espanya ha estat tradicionalment un focus de confrontació permanent. Abans de les eleccions tots apel·laven a la necessitat del Pacte Educatiu però això no forma part sinó de les grans declaracions altisonants que no tenen cap valor ni compromís quan arriba l'hora de la veritat i cal posar-se a arribar a acords i a governar. ANPE ha estat molt crític amb l'actual reforma educativa. Una Llei que va néixer sense consens, llastrada per les retallades i que no és la reforma profunda que necessita l'educació a Espanya. Però advertim que per derogar una llei cal tenir preparada una norma que la substitueixi. I aquest no és el cas. Ni tampoc és possible ni viable per al proper curs. Què fem llavors? Quina norma s'aplica si deroguem, sense més?Uns alumnes amb un disseny curricular i uns altres amb un altre? Tot això només serveix per afegir més confusió i incertesa a les ja de per si mateix existents en el nostre sistema educatiu. Hem dit reiteradament que solament des d'un Pacte d'Estat es poden establir les bases per escometre i desenvolupar els canvis en les lleis educatives. Per això ara, i malgrat aquest escenari d'incertesa i inestabilitat no renunciem a exigir al proper Govern, la consecució dels següents objectius: - Impulsar un Pacte Educatiu per dotar d'estabilitat i perdurabilitat al Sistema Educatiu, de manera que s'aconseguís aconseguir un compromís social per fer de l'Educació una prioritat a Espanya. - Abordar la situació del professorat elaborant un Estatut Docent. Una bona política del professorat depèn en bona part de la millora del sistema educatiu. - Prioritzar l'ensenyament públic com a garant del principi d'igualtat i de cohesió social fonamental per garantir l'estabilitat i la prosperitat de qualsevol país. - Elaborar una llei de finançament de l'ensenyament que recuperi la inversió educativa perduda amb les retallades fins a aconseguir progressivament el 7% del PIB. - Aconseguir un acord bàsic sobre el model i estructura del sistema educatiu i potenciar la formació professional com a gran aposta de cara a la millora de la inserció professional dels nostres joves. Sabem que estem davant un escenari molt difícil. Però fent un exercici d'optimisme confiem que els principals partits polítics reprenguin la senda de l'acord i sàpiguen actuar en conseqüència, buidant les incerteses, perquè la societat espanyola recupera la confiança i l'esperança. Necessitem certeses i fortaleses per construir un futur millor. I això, que és bàsic en qualsevol projecte, en Educació és encara més primordial.

Històric
CONCURS DE TRASLLATS 2015-2016. ADJUDICACIONS PROVISIONALS
I. Balears 03 Feb, 2016

Publicat llistat provisional d'adjudicacions provisionals del concurs de trasllats d'àmbit autonòmic.A l'enllaç relacionat podeu trobar el llistat d'adjudicacions i el formulari de reclamació. El termini de les reclamacions i desistiments és entre el 4 i el 9 de febrer de 2016, ambdós inclosos.

Destinacions provisionals
ANPE EXIGEIX UN PROJECTE PLURILINGÜE CONSENSUAT, RACIONAL I PEDAGÒGIC AIXÍ COM LA PRIORITZACIÓ DELS FILÒLEGS I TRADUCTORS
I. Balears 03 Feb, 2016

ANPE EXIGEIX UN PROJECTE PLURILINGÜE CONSENSUAT, RACIONAL I PEDAGÒGIC AIXÍ COM LA PRIORITZACIÓ DELS FILÒLEGS I TRADUCTORS   Avui hem assistit a una Mesa Sectorial per tractar el Decret de llegües estrangeres que ens ha presentat l’Administració.   Des d’ANPE hem defensat de la necessitat d’un projecte plurilingüe amb una distribució equilibrada de les tres llengües (català, castellà i una llengua estrangera, preferentment l’anglès), que compti amb el suport dels docents, ja que les decisions d’esquenes al professorat no funcio­nen. Totes les normatives s’han de fer amb el màxim consens possible si volem que perdurin independentment del partit polític que governi. Per aquest motiu hem criticat la unilateralitat del Govern, que ha tret aquest decret sense passar abans per la Mesa Sectorial d’Educació.   Des d’ANPE pensam que l'èxit d'aquest projecte hauria de passar per l'augment de les hores d'anglès sense perjudici de les altres matèries, plantejar desdoblaments, augmentar el nombre d’auxiliars de conversa i millorar la formació dels docents (amb incentius econòmics si fos necessari). També consideram que s’ha d’establir altres mesures de suport a l’hora de dissenyar i implantar aquest Pla Plurilingüe amb la finalitat d’assolir els coneixements lingüístics necessaris.   Des d’ANPE volem que aquest projecte compti amb els professionals en les llengües estrangeres, els professors de llengua catalana i els professors de llengua castellana, que actuarien com una mesa d’experts a l’hora de dissenyar un bon projecte lingüístic adaptat a les necessitats educatives de cada centre. Finalment, hem demanat a l’Administració que retorni a la priorització que proposaven els filòlegs i traductors.

Convivència
MESA SECTORIAL DE DIMECRES 3 DE FEBRER
I. Balears 03 Feb, 2016
historico

MESA SECTORIAL DE DIMECRES 3 DE FEBRER  Avui, dimecres 3 de Febrer, a les 10 h, hem assistit a una Mesa Sectorial on hem tractat el següent assumpte: Presentació del Decret per al desenvolupament de la competència comunicativa en llegües estrangeres en els centres educatius.   Des d’ANPE hem defensat de la necessitat d’un projecte plurilingüe amb una distribució equilibrada de les tres llengües (català, castellà i una llengua estrangera, preferentment l’anglès), que compti amb el suport dels docents, ja que les decisions d’esquenes al professorat no funcio­nen. Totes les normatives s’han de fer amb el màxim consens possible si volem que perdurin independentment del partit polític que governi. Per aquest motiu hem criticat la unilateralitat del Govern, que ha tret aquest decret sense passar abans per la Mesa Sectorial d’Educació. Entre les aportacions fetes hem defensat: - Una implantació generalitzada i progressiva, començant des de les primeres etapes d'Educació Infantil, amb una aplicació racional, conseqüent i pedagògica de les normatives que es facin. - El referent en anglès ha de ser el mestre i professor d'anglès. - Hem de donar el temps suficient als nostres docents i un pla de formació amb incentius (com fan a altres comunitats autònomes) per poder adquirir els coneixements necessaris. - Hi ha matèries molt tècniques on es fan necessaris uns coneixements més específics de vocabulari (AICLE). - El nou projecte ha de tenir visió de futur, ser flexible i ha de ser compatible amb l'autonomia pedagògica de cada centre. La voluntarietat de la matèria a perfilar en anglès hauria d’èsser homogènia i coherent durant les diferents etapes. - També consideram que la voluntarietat d’aquest projecte ha d’ésser relativa, dins un termini de temps,  per provar, corregir i millorar aquest Decret, amb la finalitat d’arribar a un projecte que s’apliqui a tots els centres públics de les Illes Balears. No volem alumnes de primera ni segona, volem un projecte que perduri sempre independentment de qui governi. L'èxit d'aquest projecte hauria de passar per l'augment de les hores d'anglès sense perjudici de les altres matèries, plantejar desdoblaments, augmentar el nombre d’auxiliars de conversa i millorar la formació dels docents en aquest aspecte. Des d’ANPE volem que aquest projecte compti amb els professionals en les llengües estrangeres, els professors de llengua catalana i els professors de llengua castellana, que actuarien com una mesa d’experts a l’hora de dissenyar un bon projecte lingüístic adaptat a les necessitats educatives de cada centre. Finalment, hem demanat a l’Administració que retorni a la priorització que proposaven els filòlegs i traductors.  

Històric
MODEL CANVI IRPF INTERINS
I. Balears 02 Feb, 2016

MODEL CANVI IRPF PELS INTERINS   Aquí teniu el model per canviar l’IRPF.

Històric
TAULA PENSIONS 2016
I. Balears 01 Feb, 2016
historico

TAULA DE PENSIONS 2016   Pel moment, no hi ha modificacions als pressupostos de 2016 la qual cosa garanteix que encara ens podem jubilar amb 60 anys.  Hi ha un increment econòmic del 0,25%. A més, el decret de contenció de la despesa pública de 2012 ens obliga a jubilar-mos als 65 anys, mentre que la resta de l’Estat ho poden fer fins als 70.   Cal que tengueu en compte:   - Pensió màxima a percebre 35.935,89 €/any equivalent a: 2.566,85 €/mes.   - Per gaudir de la jubilació voluntària heu de tenir 60 anys complerts i 30 anys de serveis cotitzats.   - La pensió màxima del grup A1 s’aconsegueix amb 32 anys de serveis, i la del grup A2, amb 35 anys  de serveis.

Jubilacions
NÒMINA 2016
I. Balears 01 Feb, 2016
historico

NÒMINA 2016   La nòmina d’enguany contempla una pujada de l’1% de tots els complements. En aquest sentit, l’Acord Marc signat per majoria sindical s’està complint. La propera mesura econòmica és l’abonament del 12,5% de la paga extra de 2012 al llarg del primer semestre de 2016.   L’aixecament de la suspensió dels sexennis s’ha de produir al mes de setembre del 2016. Aquesta mesura s’aplicarà a tot el personal docent, tant funcionaris de carrera com interins. La recuperació de la paga extraordinària del 2012, fins a arribar al 100 %, es cobrarà com a màxim al gener del 2017.   Aquest acord compta amb la majoria sindical de la Mesa Sectorial. A més, tenim el compromís de que en el cas que es produeixi un increment dels pressuposts de 2016, es destinarà un percentatge mínim del 30% a educació.    En aquest sentit, des d'ANPE exigirem a la Conselleria d'Educació que tot aquest increment del pressupost en educació es destini íntegrament a l'ensenyament públic.  

Defensor del professor
AVUI HEM COBRAT LA NÒMINA AMB UNA PUJADA DE L’1%
I. Balears 29 Gen, 2016
historico

AVUI HEM COBRAT LA NÒMINA AMB UNA PUJADA DE L’1%     Avui hem cobrat la nòmina amb una pujada de l’1% de tots els complements. El mes passat vàrem cobrar un 24% de la part proporcional de la paga extra retallada al 2012. En aquest sentit, l’Acord Marc signat per majoria sindical s’està complint. La propera mesura econòmica és l’abonament del 12,5% de la paga extra de 2012 al llarg del primer semestre de 2016.   L’aixecament de la suspensió dels sexennis s’ha de produir al mes de setembre del 2016. Aquesta mesura s’aplicarà a tot el personal docent, tant funcionaris de carrera com interins. La recuperació de la paga extraordinària del 2012, fins a arribar al 100 %, es cobrarà com a màxim al gener del 2017.   Aquest acord compta amb la majoria sindical de la Mesa Sectorial. A més, tenim el compromís de que en el cas que es produeixi un increment dels pressuposts de 2016, es destinarà un percentatge mínim del 30% a educació.    En aquest sentit, des d'ANPE exigirem a la Conselleria d'Educació que tot aquest increment del pressupost en educació es destini íntegrament a l'ensenyament públic.  

Convivència
AJUDES PER ESTUDI PELS DOCENTS I FILLS DE MÉS DE 18 ANYS
I. Balears 28 Gen, 2016

AJUDES PER ESTUDI PELS DOCENTS I FILLS DE MÉS DE 18 ANYS   Com ja sabeu, les ajudes per estudis del personal docent i dels vostres fills (entre18-25anys) han tornat. Les podeu demanar des de l’1 de gener fins al 30 d’abril de 2015.   Vos recordam, especialment per tots aquells docents i els vostres fills, que estau cursant estudis oficials, com per exemple a l’ESCOLA OFICIAL D’IDIOMES. Heu de saber que les taxes de serveis generals (146,40 €) i el preu dels llibres (d’uns 40€) vos ho retornaran íntegrament si presentau l’imprés de fons social, els documents de matrícula de l’EOI i la factura dels llibres. Pensau que l’ajut per matrícula arriba fins a 462,83€ i l’ajuda per llibres relacionats fins a 155,75€.   Si estau afiliats/des al nostre sindicat, passau i vos ajudarem a omplir els documents i assessorar-vos en altres possibles ajudes.

Convivència
BULLYING: ESTRATEGIAS DE PREVENCIÓN Y MEJORA DE LA CONVIVENCIA
I. Balears 25 Gen, 2016

##ANPE ILLES BALEARS####120 hores certificades####110€ Afiliados/das 140€ No afiliados/das##ANPE Illes Balears ofrece este curso de formación permanente del profesorado, certificado por la Universidad Comillas, dirigidos especialmente para opositores de Infantil, Primaria, Secundaria y demás cuerpos docentes; Apartado 2.5 b) del Baremo, Anexo IV del Real Decreto 276/07 (BOE 02/03/2007). Su reconocimiento también podrá ser valorado como mérito en los procesos selectivos y en la baremación de interinos. Únicamente no será válido a efectos de reconocimiento de sexenios. La benvinguda al curs amb la clau i usuari la rebreu via mail el mateix dia d'apertura.MATRICULA'T AL CURS  ##En el apartado "matrícula" y en el mail: formacio@anpe-balears.org ##

Històric
ANPE CONVOCA EL V CONCURS DE DIBUIX “LA PAU VIATGERA”
I. Balears 25 Gen, 2016
historico

ANPE CONVOCA EL V CONCURS DE DIBUIX “LA PAU VIATGERA”   Estimats companys/es, Ens posam en contacte amb vosaltres per convidar-vos a participar en el V CONCURS DE DIBUIX “LA PAU VIATGERA” amb motiu del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP), fundat per l’educador i poeta Llorenç Vidal l’any 1964. Es celebra dia 30 de Gener amb l’objectiu de promoure una cultura i una independent, lliure i voluntaria educació per la No-Violència i la Pau a tot el món. Vos adjuntam el cartell de presentació del concurs amb les bases i condicions del mateix.   El concurs va adreçat a les etapes d’ Educació Infantil i Primària amb 4 premis  otorgats al millors dibuixos de la temática relacionada amb la data de commemoració “La No-Violència i la Pau a tot el món”. Hi haurà premis pel tutor/a, pel nin/a guanyador/a i tambè per la seva aula. (Consultau les bases del concurs).   La data d’inici és el 30 de gener i la data de finalització és el 29 de febrer de 2016.   Si estau interessats en participar ens heu d’enviar els dibuixos dins un sobre tancat amb el nom del Centre Escolar; a cada dibuix hi ha de constar el nom,el curs i el tutor de cada nin/a a la direcció de la oficina de Palma d’ANPE ILLES BALEARS : C/ Bisbe Rafel Josep Verger, 5  CP:07010 de la localitat de Palma.   Salutacions cordials!

Convivència
RERA LES PASSES DE L´ARXIDUC
I. Balears 20 Gen, 2016

##ANPE ILLES BALEARS####40 hores Homologades##Classe teòrica dia 27 de Gener de 18 a 20.30, i excursions el 30 de Gener, 6, 13 i 20 de Febrer##40€ pels afiliats, 60€ pels no afliats/ades##Curs HOMOLOGAT per la Conselleria d'Educació. El seu reconeixement podrá valorar-se com a mèrit en els processos selectius (oposicions, concurs de trasllats...); i tendrà efectes en el sistema retributiu dels docents (sexennis) i a la baremació d'interinatges.##Més informació a l'apartat "matrícula" i al mail formacio@anpe-balears.org ##Es publicarà una setmana abans de l'inici del curs

Històric
CONCURS DE TRASLLATS D´ÀMBIT AUTONÒMIC 2015-2016
I. Balears 19 Gen, 2016
historico

CONCURS DE TRASLLATS D'ÀMBIT AUTONÒMIC 2015-2016   Resolució per la qual es publiquen les plantilles orgàniques i la relació de llocs de feina vacants.

Destinacions provisionals
Dia internacional contra la violència i l'assetjament a l'escola
I. Balears 04 Nov, 2021
5-novembre-_1_

En el Dia Internacional contra la Violència i l'Assetjament a l'Escola, ANPE reitera el seu compromís amb la comunitat educativa per erradicar aquesta xacra de la nostra societat

Alumnado Convivència Docents
Concurs de trasllats 2021-2022
I. Balears 03 Nov, 2021
concurs-general-de-trasllats

Obert el tràmit del CGT

Concurs de trasllats
| 52 | 53 | 54 | 55 |
Tornar