ATENCIÓ OPOSITORS! TRÀMIT DE RECLAMACIONS I FASE DE CONCURS!
Arran de les vostres consultes, us deixam una breu explicació d’aquest procediment.
- Una vegada publicades les notes provisionals, s'obri un termini de 24h per fer les reclamacions pertinents mitjançant el vostre portal de l’opositor.
- Passades 24h, els tribunals estudiaran les reclamacions i respondran telemàticament a través del vostre portal.
- Un cop publicat el llistat definitiu d’aprovats, els aspirants que hagueu superat la fase d'oposició heu de realitzar el tràmit telemàtic habilitat a la web de la DG Personal Docent:, per accedir al full de barem de la fase de concurs a partir de l’endemà de la publicació, el qual romandrà operatiu durant 2 dies naturals.
Vos recomanam accedir al tràmit amb @Clave, DNI electrònic o certificat digital, ja que l’usuari i contrasenya del portal dona errada.
- Si estau d'acord amb la baremació, heu de confirmar-ho i enviar telemàticament el full de barem i no s'haurà de presentar cap documentació al tribunal (obtindreu un número de registre d’enviament).
- Si estau en desacord, heu d'indicar-ho per apartats i escriure quins documents aportareu. En aquest cas, els opositors haureu de presentar el full d’autobarem, juntament amb els documents justificatius dels mèrits davant del tribunal el dia i hora en què heu estat convocats pel mateix. Aquests documents han d’estar compulsats. Si no disposau de còpia compulsada, podeu presentar l'original i còpia davant del tribunal i aquest vos la compulsarà.
Finalitzada aquesta part, i una vegada valorats els mèrits, es publicarà el llistat dels aspirants aprovats amb plaça. Més endavant seguirem informant.