TRÀMIT D'INTERINS 22/23: APORTACIÓ D'ACTIVITATS DE FORMACIÓ PERMANENT
ON S'HA DE PRESENTAR?
La documentació s’ha d’adreçar, únicament i exclusivament, al Servei de Formació Homologada i Capacitació de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa a través del link tràmit telemàtic “formació permanent interins 22-23.
Aquest tràmit telemàtic estarà operatiu únicament des del 25 de gener de 2022 al 23 de març de 2022.
IMPORTANT: NO han d'adjuntar formació:
a) Les persones que ja tenen el màxim de puntuació en l’apartat 3. Activitats de Formació Permanent del Professorat (màxim de 30 punts).
b) Les persones que ja tenen al seu Portal del personal les activitats formatives de les quals volen demanar baremació.
c) Les persones que volen aportar activitats formatives finalitzades amb posterioritat al 31 d’agost de 2021.
COM S'HA D'ADJUNTAR?
1. La sol·licitud es farà obligatòriament adjuntant un únic fitxer comprimit en format zip.
2. El nom d’aquest fitxer ha de tenir el següent format: DNI 1r LLINATGE 2n LLINATGE NOM (per exemple, 43105879X REGUERO PONS MARIO).
3. Aquest fitxer haurà d’incloure el full de càlcul correctament emplenat i el format de nom és el mateix que el del zip.
4. No es pot modificar ni el contingut ni el format de la plantilla del full de càlcul descarregada.
Al document adjunt trobareu un exemple de com s'ha d'omplir el document i els codis de les entitats.