ANPE ASSISTEIX A MÉS DE 1200 PARTICIPANTS A LES OPOSICIONS DOCENTS
Aquest cap de setmana se celebren les oposicions docents a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, on inicialment es van apuntar uns 1167 aspirants i 420 membres de tribunal. Des d'ANPE hem desplegat un dispositiu de més de 50 voluntaris a totes les illes, amb l'objectiu d'atendre les persones que s'han presentat a les proves selectives.
Per tal d'ajudar tots els assistents, hem repartit més de 2000 aigües i plàtans per donar energia en el desenvolupament de les diferents proves. També hem repartit 2000 ventalls per intentar, en la mesura que sigui possible, amenitzar les altes temperatures d'aquest cap de setmana.
A l'inici d'aquestes proves, estimam que haurem atès aproximadament de 800 opositors, que s'han presentat per aconseguir una de les proves 567 places convocades aquest any per illes, a 16 edificis públics: 263 places a Mallorca, 75 a Menorca, 208 a Eivissa i 21 a Formentera. Cal recordar que Educació va eliminar a les Pitiüses 28 places que van quedar desertes, per falta d'aspirants.
Finalment, des d'ANPE volem recordar aquesta iniciativa neix de l'acció social del nostre sindicat, ja que no rebem cap subvenció de cap govern.
MENORCA
EIVISSA
FORMENTERA
MALLORCA