ANPE RECLAMA L’ABONAMENT IMMEDIAT DEL COMPLEMENT DE MOLT DIFÍCIL COBERTURA ALS INTERINS QUE NO HO HAN COBRAT
Aquest dilluns passat, des del sindicat vàrem detectar que els adjudicats amb una plaça de molt difícil cobertura aquest estiu no havien cobrat el complement corresponent. D’aquí que ens vam reunir amb la Conselleria per exigir que es corregís l’error i es remuneràs immediatament el plus de 400€, i vàrem iniciar una recollida de reclamacions per tal de solucionar aquest problema.
Després de la nostra intervenció, l’Administració ens ha informat que la pròxima setmana es prepara un ingrés extraordinari corresponent a la diferència entre el complement de DC i el de MDC, que suposaria una quantia de 300€ per a Menorca i 200€ per a Eivissa. També, han enviat un correu electrònic a tots els afectats per informar d'aquest pagament, que afectarà més de 400 docents interins.
D’altra banda, hem sabut que tampoc es paga el plus de DC i MDC als funcionaris de carrera i funcionaris interins dels EAPS, EOEPs i camps d’aprenentatge, perquè no es consideren docència directa. Com se’ns va informar a una Mesa que alguns alliberats sindicals l’estaven cobrant perquè l’havien reclamat, hem exigit a Educació que també es reconegui aquest complement per aquests docents a la nòmina extraordinària que es prepara per a la setmana vinent.