Tràmit d'interins curs 2020-2021!


23 Jul, 2020

INFORMACIÓ IMPORTANT PER FER EL TRÀMIT D’INTERINS

El tràmit d'interins per a la selecció de vacants per al curs 2020/2021 comença avui dia 24 de juliol  fins al 29 de juliol a les 10:00h am.

  • Estau obligats a participar en aquest tràmit tots els interins admesos i els exclosos per català.
  • Els que no participeu quedareu com a no disponibles per al primer trimestre del curs, poguent canviar la vostra disponibilitat de cara al segon trimestre en el cas que ho desitgeu. 

  • Només podeu accedir amb usuari i contrasenya del GESTIB, DNI electrònic i e-cl@ve

  • Comprovau que les dades que apareixen al formulari són correctes (sobretot el telèfon i el mail)

  • No podeu augmentar illes o jornades, aquest tràmit es pot fer de cara a les substitucions de setembre, tot i que en cap cas podreu canviar les funcions. 

  • Heu de seleccionar totes les places segons el vostre ordre de preferència, aquelles places que no seleccioneu es col·locaran d’ofici i per ordre de número de plaça a partir de la vostra darrera plaça seleccionada. 

  • Un cop finalitzat el tràmit heu d'ENVIAR la sol·licitud, aquelles sol·licituds no enviades quedaran sense registrar i no seran vàlides. 

  • Guardeu la sol·licitud registrada per si necessitau recuperar-la en algun moment.

  • Comprovau que la sol·licitud s’ha enviat correctament:

    • A la part superior dreta de la primera pàgina ha d’aparèixer un número de REGISTRE (no pre-registre).

    • Aquells que disposeu de portal del personal podeu comprovar que el tràmit s’ha enviat correctament si anau a la pestanya “Les meves gestions” > “Tràmits enviats”.

  • Recordeu que podeu fer el tràmit tantes vegades com vulgueu, el darrer tràmit registrat és el que té validesa.

Entrau aquí per accedir al tràmit.