INFORMACIÓ IMPORTANT PER FER EL TRÀMIT D’INTERINS
El tràmit d'interins per a la selecció de vacants per al curs 2020/2021 comença avui dia 24 de juliol fins al 29 de juliol a les 10:00h am.
- Estau obligats a participar en aquest tràmit tots els interins admesos i els exclosos per català.
-
Els que no participeu quedareu com a no disponibles per al primer trimestre del curs, poguent canviar la vostra disponibilitat de cara al segon trimestre en el cas que ho desitgeu.
-
Només podeu accedir amb usuari i contrasenya del GESTIB, DNI electrònic i e-cl@ve.
-
Comprovau que les dades que apareixen al formulari són correctes (sobretot el telèfon i el mail)
-
No podeu augmentar illes o jornades, aquest tràmit es pot fer de cara a les substitucions de setembre, tot i que en cap cas podreu canviar les funcions.
-
Heu de seleccionar totes les places segons el vostre ordre de preferència, aquelles places que no seleccioneu es col·locaran d’ofici i per ordre de número de plaça a partir de la vostra darrera plaça seleccionada.
-
Un cop finalitzat el tràmit heu d'ENVIAR la sol·licitud, aquelles sol·licituds no enviades quedaran sense registrar i no seran vàlides.
-
Guardeu la sol·licitud registrada per si necessitau recuperar-la en algun moment.
-
Comprovau que la sol·licitud s’ha enviat correctament:
-
A la part superior dreta de la primera pàgina ha d’aparèixer un número de REGISTRE (no pre-registre).
-
Aquells que disposeu de portal del personal podeu comprovar que el tràmit s’ha enviat correctament si anau a la pestanya “Les meves gestions” > “Tràmits enviats”.
-
-
Recordeu que podeu fer el tràmit tantes vegades com vulgueu, el darrer tràmit registrat és el que té validesa.
Entrau aquí per accedir al tràmit.