Resultat de la recerca

Tornar

I. Balears 27 Abr, 2015
CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXTRAORDINÀRIA

CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXTRAORDINÀRIA   Convocatòria específica i extraordinària per a cobrir, en règim d'interinitat, places vacants d'Italià, Rus i Xinès en centres públics d'ensenyament no universitari.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 07 Abr, 2015
ATENCIÓ INTERINS! PELS QUI ESTAU A LLISTES, PENDENTS DE TENIR FEINA!

ATENCIÓ INTERINS! PELS QUI ESTAU A LLISTES, PENDENTS DE TENIR FEINA!   Avui, com a novetat, hi ha un canvi en el calendari d'adjudicacions. Així el tràmit de substitucions es realitzarà entre avui dia 7 d’abril fins al divendres 10 d'abril. N’HI HA 61 PLACES! Sort!

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 07 Abr, 2015
ATENCIÓ INTERINS! PELS QUI ESTAU A LLISTES, PENDENTS DE TENIR FEINA!

ATENCIÓ INTERINS! PELS QUI ESTAU A LLISTES, PENDENTS DE TENIR FEINA!   Avui, com a novetat, hi ha un canvi en el calendari d'adjudicacions. Així el tràmit de substitucions es realitzarà entre avui dia 7 d’abril fins al divendres 10 d'abril. N’HI HA 61 PLACES! Sort!

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 26 Mar, 2015
CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL (Francès)

 CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL (Francès) Per a més informació feis click a l'enllaç relacionat.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 26 Mar, 2015
CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL (Francès)

 CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL (Francès) Per a més informació feis click a l'enllaç relacionat.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 13 Mar, 2015
ATENCIÓ INTERINS! TRÀMIT TELEMÀTIC D´ADJUDICACIÓ DE SUBSTITUCIONS

TRÀMIT TELEMÀTIC D'ADJUDICACIÓ DE SUBSTITUCIONS   CONSIDERACIONS GENERALS A partir d’aquest divendres dia 13 de març fins la resta de curs, s’adjudicaran les places que s’oferesquin com a substitucions de manera ordinària i voluntària (telemàticament) i extraordinària i obligatòria (telefònicament).   Així, els centres hauran d’introduir al GESTIB les baixes previstes (enviant el justificant de baixa) perquè aquestes surtin al tràmit setmanal. Només podran participar els funcionaris interins admesos. Les places que es poden triar poden ser a 15 dies vista (per tal que un interí vulgui esperar a estar contractat perquè la plaça que surt més tard té millor consideració) i el mínim de contracte serà d’1 mes.   La plaça vindrà amb el motiu que l’origina i l’inici de la baixa. Quan un interí acabi el contracte el director del centre ha d’avisar del seu cessament per tal que l’interí pugui participar de seguida al proper tràmit i perdre el mínim de dies de contracte (vos recomanam que ens crideu a ANPE, per tal d’ajudar-vos).   NOVETATS   Els informàtics han creat una pàgina on vindrà recollida i unificada tota la informació referent als funcionaris interins, amb l’enllaç per accedir al tràmit, les places adjudicades i les disponibles, les diferents convocatòries, les llistes d’interins disponibles i la resta d’informació i documentació necessaris per la pressa de possessió i altres gestions.   PETICIÓ DE PLACES AL TRÀMIT TELEMÀTIC   1. Al tràmit ordinari, que és voluntari, només poden participar els funcionaris interins admesos. Es farà de divendres a les 15:00 h a dilluns fins a les 12:00 h. Aquest procés no té cap penalització i podeu agafar les places que vulgueu sense cap conseqüència a l’hora de cobrar l’atur o decaure. Només, se vos ordenarà la tria que faceu ordenant els cossos en l’ordre següent):  Grup A - Cos de Primària Grup B - Cos de Secundària Grup C - Formació Professional Grup D - Règim Especial   2. Al tràmit extraordinari, ja és obligatori, i la no acceptació de la plaça suposa decaure de les llistes si no està justificat. Aquest procediment s’emprarà per les necessitats de places de cobertura urgent, reserves de plaça i places que quedin sense cobrir al tràmit ordinari. En aquest cas es poden cridar a funcionaris interins exclosos.   a)     RECUPERACIÓ DEL CÒDI DE PARTICIPACIÓ.  Els interins amb portal del personal i contrasenya accedeixen com sempre. Pels qui no teniu portal del personal i voleu recuperar el vostre número de registre per accedir obtindreu la contrasenya al vostre email omplint les següents dades: DNI, data de naixement i email. b)    El tràmit sempre estarà disponible a la web de la conselleria, però tan sols deixarà acabar totes les passes des de divendres a les 15:00 h a dilluns fins a les 12:00 h (que és quan estarà actiu). c)     Podreu veure a la pantalla, a nivell informatiu, les funcions que teniu reconegudes. d)    A la pantalla següent vos sortirà la convocatòria que podeu triar. e)    A la següent veureu les places disponibles, amb el motiu que l’origina i la funció. f)      Després veureu una graella on podeu marcar si vos trobau en situació de maternitat la “reserva de plaça” i si és el vostre cas clickau i heu d’adjuntar la documentació adient fins a tres dies després com a màxim. g)     Finalment, per guardar la tria de places heu d’arribar fins a la passa, així queda guardada la vostra tria i podeu tornar enrere per fer modificacions. h)    Els 55 decaiguts no poden entrar en aquest sistema ja que jurídicament no es poden recuperar. i)      Els dilluns sortirán les llistes dels adjudicats, amb la relació de les adjudicacions, de les places no adjudicades i de les places eliminades. j)      Com sempre el darrer tràmit és el bo. k)     La llista d’interins estarà actualització contínuament, i a més et permet comptar quantes persones té cada interí per davants a cada funció, illa i tipus de jornada (aquest sistema el vàrem començar a ANPE al mes d’octubre). l)       Els interins en actiu podeu veure els vostres tràmits al vostre portal del personal, abaix de tot a l’esquerra on diu “les meves gestions”. Els qui no teniu portal del personal heu d’anar a https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/ Per qualsevol dubte ens podeu cridar.  

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 13 Mar, 2015
ATENCIÓ INTERINS! TRÀMIT TELEMÀTIC D´ADJUDICACIÓ DE SUBSTITUCIONS

TRÀMIT TELEMÀTIC D'ADJUDICACIÓ DE SUBSTITUCIONS   CONSIDERACIONS GENERALS A partir d’aquest divendres dia 13 de març fins la resta de curs, s’adjudicaran les places que s’oferesquin com a substitucions de manera ordinària i voluntària (telemàticament) i extraordinària i obligatòria (telefònicament).   Així, els centres hauran d’introduir al GESTIB les baixes previstes (enviant el justificant de baixa) perquè aquestes surtin al tràmit setmanal. Només podran participar els funcionaris interins admesos. Les places que es poden triar poden ser a 15 dies vista (per tal que un interí vulgui esperar a estar contractat perquè la plaça que surt més tard té millor consideració) i el mínim de contracte serà d’1 mes.   La plaça vindrà amb el motiu que l’origina i l’inici de la baixa. Quan un interí acabi el contracte el director del centre ha d’avisar del seu cessament per tal que l’interí pugui participar de seguida al proper tràmit i perdre el mínim de dies de contracte (vos recomanam que ens crideu a ANPE, per tal d’ajudar-vos).   NOVETATS   Els informàtics han creat una pàgina on vindrà recollida i unificada tota la informació referent als funcionaris interins, amb l’enllaç per accedir al tràmit, les places adjudicades i les disponibles, les diferents convocatòries, les llistes d’interins disponibles i la resta d’informació i documentació necessaris per la pressa de possessió i altres gestions.   PETICIÓ DE PLACES AL TRÀMIT TELEMÀTIC   1. Al tràmit ordinari, que és voluntari, només poden participar els funcionaris interins admesos. Es farà de divendres a les 15:00 h a dilluns fins a les 12:00 h. Aquest procés no té cap penalització i podeu agafar les places que vulgueu sense cap conseqüència a l’hora de cobrar l’atur o decaure. Només, se vos ordenarà la tria que faceu ordenant els cossos en l’ordre següent):  Grup A - Cos de Primària Grup B - Cos de Secundària Grup C - Formació Professional Grup D - Règim Especial   2. Al tràmit extraordinari, ja és obligatori, i la no acceptació de la plaça suposa decaure de les llistes si no està justificat. Aquest procediment s’emprarà per les necessitats de places de cobertura urgent, reserves de plaça i places que quedin sense cobrir al tràmit ordinari. En aquest cas es poden cridar a funcionaris interins exclosos.   a)     RECUPERACIÓ DEL CÒDI DE PARTICIPACIÓ.  Els interins amb portal del personal i contrasenya accedeixen com sempre. Pels qui no teniu portal del personal i voleu recuperar el vostre número de registre per accedir obtindreu la contrasenya al vostre email omplint les següents dades: DNI, data de naixement i email. b)    El tràmit sempre estarà disponible a la web de la conselleria, però tan sols deixarà acabar totes les passes des de divendres a les 15:00 h a dilluns fins a les 12:00 h (que és quan estarà actiu). c)     Podreu veure a la pantalla, a nivell informatiu, les funcions que teniu reconegudes. d)    A la pantalla següent vos sortirà la convocatòria que podeu triar. e)    A la següent veureu les places disponibles, amb el motiu que l’origina i la funció. f)      Després veureu una graella on podeu marcar si vos trobau en situació de maternitat la “reserva de plaça” i si és el vostre cas clickau i heu d’adjuntar la documentació adient fins a tres dies després com a màxim. g)     Finalment, per guardar la tria de places heu d’arribar fins a la passa, així queda guardada la vostra tria i podeu tornar enrere per fer modificacions. h)    Els 55 decaiguts no poden entrar en aquest sistema ja que jurídicament no es poden recuperar. i)      Els dilluns sortirán les llistes dels adjudicats, amb la relació de les adjudicacions, de les places no adjudicades i de les places eliminades. j)      Com sempre el darrer tràmit és el bo. k)     La llista d’interins estarà actualització contínuament, i a més et permet comptar quantes persones té cada interí per davants a cada funció, illa i tipus de jornada (aquest sistema el vàrem començar a ANPE al mes d’octubre). l)       Els interins en actiu podeu veure els vostres tràmits al vostre portal del personal, abaix de tot a l’esquerra on diu “les meves gestions”. Els qui no teniu portal del personal heu d’anar a https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/ Per qualsevol dubte ens podeu cridar.  

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 18 Feb, 2015
CONVOCATÒRIA D´ASPIRANTS A INTERINITATS DE DETERMINADES ESPECIALITATS

CONVOCATÒRIA D'ASPIRANTS A INTERINITATS DE DETERMINADES ESPECIALITATS   Aquesta convocatòria es per les següents especialitats:   1. Professors Secundari (Navegació i Instal·lacions Marítimes) 2. Professors Tècnics de FP (Cuina i Pastisseria) 3. Mestres Arts Plàstiques i Disseny (Motlles i Reproduccions)

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 18 Feb, 2015
CONVOCATÒRIA D´ASPIRANTS A INTERINITATS DE DETERMINADES ESPECIALITATS

CONVOCATÒRIA D'ASPIRANTS A INTERINITATS DE DETERMINADES ESPECIALITATS   Aquesta convocatòria es per les següents especialitats:   1. Professors Secundari (Navegació i Instal·lacions Marítimes) 2. Professors Tècnics de FP (Cuina i Pastisseria) 3. Mestres Arts Plàstiques i Disseny (Motlles i Reproduccions)

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 22 Gen, 2015
ATENCIÓ INTERINS! BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT A CATALUNYA

ATENCIÓ INTERINS! BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT A CATALUNYA Amb totes les retallades de personal que hem tengut, els interins han estat els perjudicats més directes. La borsa d’interis de Catalunya és la que més llocs de feina genera pels funcionaris interins, i com que els requisits són molt parescuts amb els de les Illes Balears vos deixam aquesta informació perquè pot suposar una sortida laboral molt important per aquells que esperau una feina. BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT La borsa de personal docent és la borsa de treball que cada curs escolar el Departament d'Ensenyament confecciona amb les persones candidates a cobrir interinament llocs de treball vacants en centres educatius públics del Departament. A QUI VA DIRIGIT? A totes les persones que volen treballar com a docents interins en centres públics del Departament d'Ensenyament i compleixen els requisits per fer-ho. ÉS IMPORTANT SABER   - El termini per presentar la sol•licitud per formar part de la borsa és del 21 de gener al 9 de febrer de 2015. - La publicació de la llista provisional de les sol•licituds admeses i excloses serà la segona quinzena de febrer de 2015. Les persones que ja formen part de la borsa podran modificar les seves dades per al curs 2014-2015 durant la darrera setmana dels mesos de gener i de març de 2015. ALTRES INFORMACIONS Què és la borsa? http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/que_es_la_borsa/ Requisits per a la incorporació http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/requisits_incorporacio/ Cossos i especialitats que es convoquen http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/cossos_especialitats/

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 22 Gen, 2015
ATENCIÓ INTERINS! BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT A CATALUNYA

ATENCIÓ INTERINS! BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT A CATALUNYA Amb totes les retallades de personal que hem tengut, els interins han estat els perjudicats més directes. La borsa d’interis de Catalunya és la que més llocs de feina genera pels funcionaris interins, i com que els requisits són molt parescuts amb els de les Illes Balears vos deixam aquesta informació perquè pot suposar una sortida laboral molt important per aquells que esperau una feina. BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT La borsa de personal docent és la borsa de treball que cada curs escolar el Departament d'Ensenyament confecciona amb les persones candidates a cobrir interinament llocs de treball vacants en centres educatius públics del Departament. A QUI VA DIRIGIT? A totes les persones que volen treballar com a docents interins en centres públics del Departament d'Ensenyament i compleixen els requisits per fer-ho. ÉS IMPORTANT SABER   - El termini per presentar la sol•licitud per formar part de la borsa és del 21 de gener al 9 de febrer de 2015. - La publicació de la llista provisional de les sol•licituds admeses i excloses serà la segona quinzena de febrer de 2015. Les persones que ja formen part de la borsa podran modificar les seves dades per al curs 2014-2015 durant la darrera setmana dels mesos de gener i de març de 2015. ALTRES INFORMACIONS Què és la borsa? http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/que_es_la_borsa/ Requisits per a la incorporació http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/requisits_incorporacio/ Cossos i especialitats que es convoquen http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_i_tramits/borsa_docents/cossos_especialitats/

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 04 Nov, 2014
CONVOCATÒRIA PROFESSORS ESPECIALISTES CURS 2014-2015

Llistes definitives d'admesos i exclosos.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 02 Nov, 2014
TOTS ELS INTERINS QUE NO HAVIEU FET EL SEGON TRÀMIT TELEMÀTIC, RETORNAREU A LES LLISTES COM A DISPONIBLES

A PARTIR DE DILLUNS, TOTS ELS INTERINS QUE NO HAVIEN FET EL SEGON TRÀMIT TELEMÀTIC, RETORNARAN A LES LLISTES COM A DISPONIBLES   Recordant la informació que vàrem penjar: “tots els interins admesos a les llistes han de fer aquest segon tràmit telemàtic (excepte els exclosos per català), si no el feu, pel motiu que sigui, quedareu en situació de no disponibles fins a l’1 de novembre”…   Idò, a partir de dilluns, s’aixeca aquest càstig, i tots aquells que vos vàreu oblidar de fer el segon tràmit al juliol, passareu a la situació d’interins disponibles a partir de demà dilluns. Es probable que no veieu els vostres noms fins a l’actualització de les llistes de divendres.   Bon vespre!

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 28 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL CURS 2014-2015

Llistes provisionals d'admesos i exclosos.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 28 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA PROFESSORS ESPECIALISTES CURS 2014-2015

Llistes provisionals d'admesos i exclosos.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 18 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA PROFESSORS ESPECIALISTES CURS 2014-2015

CONVOCATÒRIA PROFESSORS ESPECIALISTES CURS 2014-2015   Convocatòria de professors especialistes Escoles Oficials d'Idiomes (Ciutadella i Eivissa) Rus Ceip Son Serra (centre integrat) Cor Teniu de plaç fins dimecres 23 d'octubre!

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 18 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL CURS 2014-2015

CONVOCATÒRIA ESPECÍFICA I EXCEPCIONAL CURS 2014-2015   Convocatòria específica i excepcional per a cobrir, en règim d'interinitat, places en centres públics de les següents funcions: Professors d'Escoles Oficials d'Idiomes   Anglès Professors d'ensenyament secundari   Anglès Teniu de plaç fins al dilluns 20 d'octubre!!

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 08 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA ESPECIFICA D’INTERINS. LLISTES DEFINITIVES

Atenció interins, llistes definitives de la borsa de les següents funcions:   - FRANCÉS del cos d’ensenyament secundari - RUS i FRANCÉS del cos d’escola oficial d’idiomes - CUINA I PASTISSERIA del cos d’FP - COR del cos de música i arts escèniques

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 03 Oct, 2014
CONVOCATÒRIA ESPECIFICA D’INTERINS. LLISTES PROVISIONALS

CONVOCATÒRIA ESPECIFICA D’INTERINS   Atenció interins, llistes provisionals de la borsa de les següents funcions:   - FRANCÉS del cos d’ensenyament secundari - RUS i FRANCÉS del cos d’escola oficial d’idiomes - CUINA I PASTISSERIA del cos d’FP - COR del cos de música i arts escèniques  

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 25 Sep, 2014
CONVOCATÒRIA ESPECIFICA D’INTERINS

CONVOCATÒRIA ESPECIFICA D’INTERINS   Atenció interins, obertura de la borsa de les següents funcions:   - FRANCÉS del cos d’ensenyament secundari - RUS i FRANCÉS del cos d’escola oficial d’idiomes - CUINA I PASTISSERIA del cos d’FP - COR del cos de música i arts escèniques   El termini de participació i entraga de la documentació es de tres dies naturals des d’avui, és a dir, fins dissabte 27 de setembre.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 25 Ago, 2014
ANPE DEMANA FER EL PROCÉS TELEMÀTIC D’ADJUDICACIÓ DE PLACES A FINALS D’AGOST

ANPE DEMANA FER EL PROCÉS TELEMÀTIC D’ADJUDICACIÓ DE PLACES A FINALS D’AGOST Després d'analitzar tot el procés d'adjudicacions, i tenint present que molts d'interins amb altes puntuacions han quedat a punt d'una plaça vacant, ANPE és partidari de fer el procés telemàtic d’adjudicació de places al mes d’Agost, i així es fiquin totes les vacants disponibles. Així, seguiríem el criteri de: “qui més punts té, té millor plaça”. A més, el dia 4 d’agost, vàrem registrar un escrit per demanar explicacions de 49 places que no es varen adjudicar. Avui hem rebut la resposta de la conselleria amb l’explicació plaça per plaça. D’aquestes 49 places, 17 places es varen retirar perquè el centre va fer un canvi de perfil, o es varen donar en comissió de serveis (amb recurs previ), i les 32 places restants, encara no estan adjudicades perquè el perfil era tan específic que cap interí complia els requisits, amb la qual cosa s’adjudicaran al mes de setembre. Per tant, no entenem l’alarmisme generat per cert col•lectiu. Des d’ANPE hem demanat les explicacions pertinents i ens hem informat. Així doncs, a) Com s’han llevat un 1% de les places vacants a causa de canvis als perfils,   b) Com encara queden vacants que no surten al tràmit a causa de comissions de serveis sense confirmar d’altres Comunitats Autònomes, comissions de serveis a l’Administració i alliberaments sindicals pendents i a l’Administració de darrer moment,   c) Com hi ha previsions de desdoblaments a determinats centres i altres places que provenen de programes de l’FP dual, les places d’assessors i directors dels CEPs i d’altres (que surten més tard),… Per consumar aquest fet estam disposats a permetre que l’adjudicació es faci al mes d’Agost, com es feia amb anterioritat, fa uns anys, perquè així no hi hagi greuges al mes de setembre, a on els primers interins de la llista poden tenir pitjor plaça que els qui van per darrera d’ells. Així ho reivindicarem a la propera Mesa Tècnica o Sectorial, com a proposta de millora d’aquest sistema, que enguany, ha millorat quant al nombre total de places adjudicades. Aquesta proposta, és una antiga reivindicació d’ANPE, que no suposa cap despesa econòmica per l’Administració ni altera l’ordre d’adjudicació.    PLACES LLEVADES DEL TRÀMIT TELEMÀTIC I EXPLICACIÓ:  http://www.anpe-balears.org/documentos/PLACESDEF_1195.pdf   

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 01 Ago, 2014
INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ INICI DE CURS 2014-2015. LLISTES D´INTERINS DISPONIBLES

INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ DE L'INICI DE CURS 2014-2015 I LLISTES D'INTERINS ACTUALITZADA     Ja teniu penjats tots els documents que necessitau per formalitzar el contracte amb la Conselleria d’Educació: a)     ANNEX 1: per posar les dades bancàries si és la primera vegada que feis feina a l’ensenyament públic.  També pensau que aquest model serveix per mantenir estable l’IRPF, de fet, a mode de recomanació, pensau que vos orientam que aproximadament tengueu un 19% pels qui sou de secundària i un 17% pels del cos de mestres (aquesta dada és orientativa). b)     ANNEX 2: declaració jurada. c)     ANNEX 3: dades personals. d)     MODEL 145: un per vosaltres i l’altre per l’Administració. e)     La sol·licitud d’adreça electrònica. f)      Full de presa de possessió (introduint el vostre DNI). g)     El full de cessament.    També teniu les llistes d'interins disponibles actualitzades, dels interins sense plaça adjudicada. Ja podeu comptar els qui teniu per davant!           

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 01 Ago, 2014
ATENCIÓ INTERINS! LLISTES D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVES

ATENCIÓ INTERINS! LLISTES D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVES!   Us informam que acaben de sortir les llista definitives de les places adjudicades als funcionaris interins.   Pels que no heu tret plaça pensau heu de tenir en compte que, els primers de la llista en ésser adjudicats seran els majors de 55 anys i 10 anys de serveis, independentment de la puntuació. Després, s’adjudicarà per estricte ordre de puntuació. Per aquells que quedareu dels primers de la llista estau ben atents al telèfon! Teniu 24 hores per retornar la cridada, si no vos votaran al següent amb les pertinents conseqüències.     

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 29 Jul, 2014
INFORMACIÓ PER INTERINS AMB MITJA JORNADA I INTERINS PENDENTS D’ADJUDICAR

INFORMACIÓ PER INTERINS AMB MITJA JORNADA I INTERINS PENDENTS D’ADJUDICAR   El primer: les llistes d’interins sense adjudicar sortiran la darrera setmana d’Agost o primera setmana de setembre. Així podreu consultar exactament la gent que teniu per davant vostre.   El segon: en aquesta adjudicació hi ha 463 interins amb mitja jornada. Teniu l’opció de combinar-la amb el cobrament de l’atur, i així cobrar 2/3 de sou. Per poder cobrar l’atur, heu d’esgotar al manco totes les places d’un cos. I a més, si heu marcat les mitjes jornades, heu de possar les jornades completes per davant de les mitjes, així, si vos adjudiquen una mitja, podeu cobrar l’altre mitja de l’atur, i si, quedau sense cap plaça adjudicada, podreu cobrar l’atur sense problemes.   No cobrareu l’atur, si no esgotau les places d’un sol cos, o bé, si possau una plaça a mitja jornada per davant d’una plaça a jornada sencera sencera.   Si compliu aquests requisits, a partir de l’1 de setembre, teniu 15 dies per demanar el certificat d’empresa i anar a sol·licitar la prestació (demanant cita), però haureu de passar abans pel negociat de primària o secundària (a la Conselleria d’Educació) per que vos donin un certificat que digui que us han adjudicat una mitja jornada i que teniu dret a combinar-la amb el cobrament de l’atur.   Per poder cobrar l’atur: 1. Si voleu el CERTIFICAT D’EMPRESA per demanar el cobrament de l’atur, heu de fer el següent: a)     Entrar al vostre portal del personal, b)    Anar a documents, c)     Sol•licitud de documents, d)    Seleccionar certificat d’empresa per l’atur e)    Tramita la sol•licitud Això ho heu de sol•licitar tots els interins que feis una SUBSTITUCIÓ. I ho heu de fer a partir del 30 de juny (en acabar el contracte). 2. Per consultar l’ESTAT DE LA VOSTRA SOL•LICITUD heu d’anar a: a)     Consulta b)    Estat sol•licituds c)     Comprovau que a “estat” posi: enviat al SOIB (Això voldrà dir que al SOIB ja tenen el vostre certificat d’empresa i podeu anar el dia que us haguin donat cita). d)    FInalment, per demanar cita us recordam que s’han de sol·licitar DUES CITES: d1.  SOIB internet (www.soib.es) per telèfon (012) d2.  SEPE internet (www.sepe.es) per telèfon (901-01.02.10)    

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 28 Jul, 2014
ATENCIÓ INTERINS! ADJUDICACIÓ PROVISIONAL DE PLACES

ATENCIÓ INTERINS! ADJUDICACIÓ PROVISIONAL DE PLACES   Us informam que acaba de sortir la llista provisional de les places adjudicades als funcionaris interins. El període per fer reclamacions acaba el divendres dia 1 d’agost.   Us desitjam que tengueu plaça adjudicada, i que sigui del vostre gust. Pels qui no heu tret plaça pensau que, els primers de la llista en ésser adjudicats seran els majors de 55 anys i 10 anys de serveis, independentment de la puntuació. Després, s’adjudicarà per estricte ordre de puntuació. Per aquells que estau els primers de la llista estau ben atents al telèfon, ja que començaran a cridar a finals del mes d’Agost. A més, pensau que el gran gruix de places vacants sobrevingudes i substitucions, surt al mes de setembre-octubre.     Molts d’ànims! I una abraçada molt forta, especialment a aquells que encara estau pendents d’adjudicar. Aquesta setmana donarem servei tots els matins per si ens heu de menester.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 20 Jul, 2014
RECOMANACIONS I ACLARIMENTS D´AJUDA ALS INTERINS

RECOMANACIONS I ACLARIMENTS D´AJUDA ALS INTERINS   Malgrat sigui cap de setmana, hem treballat un document generalitzat, un poc extens, però ajudarà als interins més veterans i als nous incorporats. El nostre dessig és que tots tengueu feina, per això, us podem oferir la nostra experiència i ajuda. Aquesta setmana, farem assistència presencial, telefònica, via e-mail, web i facebook, amb la finalitat de donar resposta a tots els dubtes que tengueu. Us pregam, llegiu abans el document i revisau el nostre facebook, per evitar saturar els nostres canals de comunicació.   Pels qui sou afiliats/des ja sabeu que podeu demanar cita presencial, perquè un de nosaltres us ajudi a fer el tràmit. Podeu demanar cita al 971461290. Gràcies! I molta de sort!!   ACLARIMENTS IMPORTANTS PEL TRÀMIT. D’OBLIGADA LECTURA 1. Quan faig la tria de dos cossos me diu que la BAIXA ÉS VOLUNTÀRIA. Quan faig la tria de dos cossos me diu que la BAIXA ÉS VOLUNTÀRIA. NO FEU CAS, ÉS UNA ERRADA INFORMÀTICA. Per poder cobrar l’atur, heu d’esgotar al manco totes les places d’un cos. I a més, si heu marcat les mitjes jornades, heu de possar les jornades completes per davant de les mitjes, així, si vos adjudiquen una mitja, podeu cobrar l’altre mitja de l’atur, i si, quedau sense cap plaça adjudicada, podreu cobrar l’atur sense problemes. És a dir, que si estau al COS d’FP i SECUNDÀRIA, i marques totes les places d’FP i un parell de Secundària, podràs cobrar l’atur. HEM CRIDAT AVUI DEMATI A LA CONSELLERIA I EL SERVEI D’INFORMÀTICA DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ ESTÀ ARREGLANT EL PROGRAMA AVUI PER CORREGIR AIXÒ. 2. Vuig accedir a un tràmit inacabat. Ja no pots anar “al meu portal” ara t’has d’adreçar al següent link, mitajançant la teva contrasenya:https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/ 3. I si la plaça la tria un alliberat sindical o alliberat a l’Administració?  TOTES LES PLACES DELS ALLIBERATS SINDICALS I A L’ADMINISTRACIÓ QUE AGAFIN UN PACTE, se tornaran a donar AL SEGÜENT DE LA LLISTA I SE CONSIDERARÀ TAMBÉ DE PACTE! Així no s’altera l’ordre de petició. Per aquest motiu, veureu duplicades les places de tots els alliberats a la llista provisional i definitiva de l’adjudicació! SORT!   

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 18 Jul, 2014
CONVOCATÒRIA D´INTERINS 2014-2015. ACCÉS TRÀMIT I PLACES VACANTS

CONVOCATÒRIA D'INTERINS 2014-2015. ACCÉS TRÀMIT I PLACES VACANTS     Us informam que han sortit les llistes definitives d'admesos i exclosos, les places vacants disponibles per aquesta adjudicació i l'accés al tràmit telemàtic, que començara el dilluns 21 de juliol a les 00.00 hores i finalitzarà el divendres dia 25 de juliol a les 24:00 hores.       Ja sabeu que hi ha 1350 places de pacte (amb un contracte directe per dos anys) d'un total de 2370 places. Des d'ANPE US INFORMAM que les 434 places de pacte de difícil provisió estan repartides per Menorca, Eivissa, Formentera i part forana de Mallorca. Però les altres 916 places vacants que es consideraran de pacte estan repartides equilibradament per tots els municipis. Vos recomanam que intenteu agafar una plaça de pacte si l’esforç no és tan gran.   Així, queda confirmat que s’ha tancat la quota al juliol amb un augment molt significatiu de places vacants al mes de juliol (2370 d’ara enfront les 1917 de l’estiu passat), la qual cosa és una reivindació nostra, ja que, no es poduiran els greuges del passat. D’aquestes places 1944 són places vacants i 413 són vacants sobrevingudes o per substitució de tot el curs escolar (cobrant i puntuant l’estiu). De les 2370 places vacants que s’adjudicaran al juliol, 463 són de mitja jornada.   Recordau que hi ha 453 places més que l’any passat! I totes les places que agafeu ara serán tractades COM A VACANTS, i per tant es PUNTUA i COBRA l’ESTIU!   Estudiau aquest cap de semana com ordenar les places. Quedam a disposició vostra la semana que vé. El diumenge horabaixa vos penjarem un resum amb totes les recomanacions. MOLTA SORT i bon cap de semana!     Recordau que l'adjudicació de les places se realitzarà d'acord amb l'ordre següent i amb la puntuació que heu obtingut a cada grup: - Primer: Grup A (Primària) - Segon:  Grup B (Secundària) - Tercer: Grup C (FP) - Quart:  Grup D (Règim Especial)        

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 17 Jul, 2014
ATENCIÓ INTERINS!

ATENCIÓ INTERINS!     Ja sabeu que hi ha 1350 places de pacte d'un total de 2368 places. Des d'ANPE US INFORMAM que les 434 places de pacte de difícil provisió estan repartides per Menorca, Eivissa, Formentera i part forana de Mallorca. Però les altres 916 places vacants que es consideraran de pacte estan repartides equilibradament per tots els municipis, ÉS A DIR, QUE HI HA PLACES DE PACTE A PALMA, MUNICIPIS PROPERS I LA RESTA, SENSE GRANS DIFERÈNCIES! Pel moment s'està complint el que hem signat. Demà sortirà el LLISTAT DEFINITIU AMB LES PLACES TOTALS I LA PUNTUACIÓ DEFINITIVA DE TOTS ELS INTERINS.  Nosaltres, des d'ANPE, estarem a la vostra disposició tota la setmana per ajudar-vos amb els vostres tràmits! Per qualsevol dubte i/o informació teniu aquest facebook, info@anpe-balears.org, el 971461290 i la nostra seu. Els afiiliats/des teniu dret a que vos ajudem presencialment a fer el vostre tràmit i a un assessorament. MOLTÍSSIMA DE SORT, i estudiau bé la vostra estratègia.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 15 Jul, 2014
NOTA INFORMATIVA: PLACES VACANTS PELS FUNCIONARIS INTERINS

NOTA INFORMATIVA: PLACES VACANTS PELS FUNCIONARIS INTERINS   Com a petició sindical i per una major trasparència del procés del tràmit telemàtic, la conselleria ha penjat la situació actualitzada dels processos d'adjudicacióen un pdf amb les places adjudicades i les places pendents d'adjudicació. El directors del centres han de revisar les vacants i si hi ha alguna errada en relació a la quota prevista ho ha de comunicar abans de les 13'00 hrs de demà dia 16 per vía email a l’Administració.   El divendres dia 18 de juliol penjaran les llistes amb les puntuacions definitives dels aspirants a funcionaris interins i les places vacants que haurà pel segon tràmit telemàtic.

Llegir més
#Oposicions
I. Balears 08 Jul, 2014
CONVOCATÒRIA INTERINS 2014-2015

CONVOCATÒRIA INTERINS 2014-2015     Llistes provisionals d'admesos i exclosos. Les llistes estan separades per COSSOS, i pensau que podeu sortir puntuats a diferents cossos! Vos demanam que reviseu la puntuació, especialment per aquells que teniu experiència a centres concertats!     ATENCIÓ! Avui tenim una molt bona noticia! S'han ficat totes les places previstes possibles dins el tràmit telemàtic del mes de juliol. Tendrem 452 places més pels interins! Tendreu totes les places ficades dins el programa informàtic!  Hem constatat que pels funcionaris en expectativa de destinació i els qui demanen comissió de serveis, tenen 2572 places per triar! Moltes més que l'any passat. Pels interins hem de descomptar 100 places del cos de mestres, 103 de secundària (però les 600 de comissió de serveis, no se resten, perquè també deixen la seva, és a dir, no consumeixen plaça d'aquest llistat). Així doncs, se compleix una CONDICIÓ D'ANPE PER A LA MILLORA DEL TRÀMIT D'ADJUDICACIONS. L'any passat hi havia 1917 places, i enguanys hi haurà 2369. AIXÍ, HI HAURA 452 places vacants més (assegurant el cobrament i puntuació de l'estiu! SEGUIREM EXIGINT MILLORES PEL SISTEMA D'ADJUDICACIONS i REIVINDICANT LA RECUPERACIÓ DE L'ESTIU i altres mesures! Qué tengueu un bon dia!   Com a observació: la gent ens demana com s’ha repartit l’experiència docent. Per si no enteneu els apartats, el desglossament és així:   1.1 Experiència pública al cos seleccionat 1.2 Experiència pública a altres cossos 1.3 Experiència en concertada   Pensau que l’experiència a altres cossos es puntua la meitat.  

Llegir més
#Oposicions
| 2 | 3 | 4 | 5 |
Tornar