Atenció a la ciutadania als registres generals i punts d'informació


27 Maig, 2020

ATENCIÓ A LA CIUTADANIA ALS REGISTRES GENERALS I PUNTS D'INFORMACIÓ

En la fase 2 de la desescalada es procedirà a l’obertura dels registres d’entrada i els punts d’atenció al públic que romanien tancats, tot i que es prioritzarà l’atenció telefònica i telemàtica.

REGISTRE

1. És indispensable obtenir cita prèvia per accedir als registres.

Punts de registre de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca:

En el cas que no pugueu accedir al tràmit telemàtic s’ha habilitat un punt d’atenció telefònica: 971 17 76 06.

  • C. d'Alfons el Magnànim, 29 (Palma). Direcció General de Política Lingüística. Cita prèvia

S’ha habilitat un punt d’atenció telefònica: 971 17 76 34.

  • Delegació Territorial d’Eivissa i FormenteraVia Púnica, 23 (Eivissa). Cita prèvia.

S’ha habilitat un punt d’atenció telefònica: 971 17 60 29.

S’ha habilitat un punt d’atenció telefònica: 971 17 62 65.

2. Horari d’atenció al públic i per obtenir la cita prèvia telefònica

De 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

3. Mesures higièniques i de seguretat per accedir als registres

  • S’ha de mantenir la distància de seguretat interpersonal de 2 metres.
  • S’ha de dur mascareta per accedir al Registre. Només hi pot accedir una persona, excepte quan l’acompanyant sigui menor de 14 anys o una persona depenent.
  • S’han de seguir les mesures i recomanacions del personal que us atendrà.

 INFORMACIÓ

1. És indispensable obtenir cita prèvia per accedir als punts d’informació.

2. En aquest tràmit no hi ha atenció presencial. El dia i l’hora en què tingueu confirmada la cita per obtenir la informació rebreu una telefonada al número de telèfon que hàgiu facilitat.

Telèfons per obtenir la cita prèvia:

  • Mallorca: 971 17 76 06.
  • Eivissa i Formentera: 971 17 60 29.
  • Menorca: 971 17 62 65.

3. Horari per obtenir la cita prèvia telefònica

De 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.